lördag 17 november 2012

Det blev en ny

Jag hade ju egentligen inte tänkt att köpa en ny mobil just nu, även om den jag har nu är lite opålitlig och mottagningen inte funkar så bra varken för telefon eller nät. Att lägga 5000:- på en mobil har jag ingen lust med alls!

MEN så hade ju Mediamarkt stor premiärfest häromdagen - de öppnade en ny butik ett stenkast härifrån och hade grymt bra priser på en hel del saker: Iphone, dammsugare och nya hemtelefoner var något som jag var intresserad av. Men självklart var allt slut när jag kom. Trots att de annonserade på flera ställen om tillgångsgaranti, fick man inte sätta upp sig på någon lista. Massor av olika budskap, som slutade dagen efter med att butiken gick ut och sade att det var feltryck i annonsen. Men jag köpte inte det, för isf var felen på många ställen. Vi var många som var mycket irriterade kan man konstatera. Sedan tycker jag det är urdåligt av en del kunder att bära sig åt som de skitstövlar de förmodligen är. Personalen fick mycket skit, men det var ju inte deras fel.
Måste säga att de anställda var fantastiska. De had öppnat butiken kl 6.00, och när jag var där kl 20.00 lyckades de fortfarande vara vänliga och le, trots alla förbannade kunder..
Kontaktade kundstjänsten för att ifrågasätta det brutna löftet om tillgångsgaranti, men trodde ju inte att det skulle leda till något förstås.
Men döm om min häpnad när jag får ett tfnsamtal från den ansvarige för telefon/dataavdelningen i förrgår! Han erbjöd mig att köpa en Iphone 4S för kampanjpriset 2490:- (den är alltså värd 5000-!!). Helt fantastiskt, och det tackade jag ju ja till.

Tack Christian, självklart kommer vi att fortsätta handla hos Mediamarkt Torpavallen!

Min fina, nya Iphone 4S.
Det är faktiskt min första NYA mobil på en väldig massa år -
har tagit över Linda och Daniels avlagda när de köpt nya :)

1 kommentar:

  1. Så kul!

    Det är du verkligen värd, syster!

    Kram fr. Anneli :)

    Hoppas inlägget kommer in den här gången...

    SvaraRadera