måndag 10 maj 2021

Vila, vad är det

Tanken var att jag skulle vila ett tag, men jag är ju inte så himla bra på det.
Som tur är, har jag inte haft någon reaktion på fröken Pfizer, mer än att en väldig trötthet, typ utmattning, infunnit sig. Men det kan lika gärna vara pollen i kombo med att många års spänning släpper..

Några krassliga anhöriga som har oroat ett tag, men det verkar som de nu mår bättre och jag är så lättad. Nu hoppas jag ni är rädda om er! 💖

I morgon blir det upp med tuppen igen. Thomas handlade brädor till vår nya potatislåda i helgen, och det bar sig inte bättre än att en av brädorna åkte in i vindruta så det blev en rejäl spricka.
Jag hade tur att hitta en tid hos Ryds Bilglas redan i morgon, en ledig hyrbil fanns också. Tacksam för det, för cykel och jag är inte någon bra match..!

Nu har Thomas cyklat till jobbet, så nu blir det middag för undertecknad.
Och vila.
Kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar