söndag 2 mars 2008

Fyra böcker inköpta! ;)

Stieg Larssons tre i Milleniumserien, och Dean Koontz "Odd Thomas" har det blivit så här långt... Men jag har ju fortfarande kvar på mitt presentkort på Wettergrens, ska nog gå dit i veckan.

I helgen har det varit en hel del. Jag har haft syrrans hundar här och eftersom Sambon har jobbat, blev det att trassla med sex koppel, hehe. Men det gick över förväntan - bara den lilla rackarhunden Citrus snurrade som vanligt.
Igår var det hockey, och min röst hade inte hämtat sig ordentligt förrän den blev ordentligt utsatt idag igen på sonens innebandymatch. En ful, stökig match med enögda föreningsdomare som tappade greppet redan efter 5 minuter. Rena turen att det inte blev några svårare skador, det var ordentliga smällar åt båda hållen. Men vi vann matchen, killarna spelade verkligen bra, och lyckades (nästan) hålla humöret i schack.
Sonen skulle ju ha sin uppdömningsmatch i morse. Det blev WO, ena laget dök inte upp. Men sonens fadder, tyckte det var synd om både domaraspiranten och de små 5 - 8 åringarna, som skulle få vända hem utan utan en enda spelad minut, startade en liten träningsmatch. Fint gjort, både småpojkarna och Sonen blev lite gladare. Men det får ju bli ett snack med vår goa domarbas i morgon - dels om domarna i Sonens match, och sedan hur de löser hans uppdömning.

Solen lyckades leta sig fram idag, vi tog faktiskt årets första kaffe på altanen. I lä blev det nästan varmt! ;)


Myser idag

1 kommentar:

  1. Hejhej! När du väl börjar (om du nu inte gjort det) med Stieg Larsson-böckerna, så är du fast! De är såååå spännande!! Jag njöt varje minut. Det var under min värsta bilpendlingstid så jag lyssnade på cd-bok! Jag längtade att köra till och från jobbet =)

    Annars fint hoppas jag!! Här spöregn ikväll =(

    Kramkram!!

    SvaraRadera