onsdag 27 februari 2008

Inga böcker ännu

Inte har jag fått köpt några böcker ännu, inte! Har liksom inte kommit iväg... Haha, men min älskade Sambo, som sällan eller aldrig läser något annat än sporten i tidningen, har köpt en idag!! "Madame Terror" av Jan Guilliou kom han hem med. Toppen, jag hade oxå tänkt köpa den! Under de år vi levt tillsammans, har han bara köpt en enda bok, eller rättare sagt, bokserie, nämligen böckerna om Arn, Tempelriddaren. Så han har bra smak när han väl köper något... ;)

Annars är det lugnt. Gick på ledarmötet igår, kände mig tvungen. Och det var nog bra, med tanke på hur stämningen var. Förhoppningsvis kommer majoriteten segra, och lagets favorittränare ändra sig angående Cupen i maj. Vi vill så gärna att han och hans son följer med! Jag är optimist som vanligt, och hoppas och tror att det ska bli så till sist!

Imorgon är det biblioteket och träningen som gäller. Ska försöka åka och köpa en visselpipa till Sonen oxå, har har sin uppdömningsmatch på söndag. Spännande!


Väntar idag

2 kommentarer:

  1. Hej!!

    Tittade in och har läst om dig, barnen och lilla Guuuuben...ha, ha, ha...
    Skönt att det ändå gick bra på biopsin.
    Tänker ofta på er... :D
    Vi sess på söndag! ;)

    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  2. Det gör vi, syrran!

    *kramen*

    SvaraRadera