torsdag 9 juli 2009

Världens goaste familj har jag!


Jag som inte vill fira födelsdag... Hm, jojo... Det funkar inte när man har en underbar sambo och lika fantastiska ongar som absolut ska fira iaf!

Jag hade ju redan fixat min present, min fina kamera! Men det hade minsann Thomas glömt (!!??) och kom hem med äppleträd och presentkort till Frölunda Torg (Han och ungarna vet att jag älskar att få sådana - då kan jag köpa böcker...)!!! Sedan bjöd ungarna på en härlig middag på Jensens Böfhaus. Det var jättetrevligt och väldigt gott. Jag valde kycklingfilé med råstekt potatis och sedan blev det chokladmousse till efterrätt. Mums!!
Tack till men goa familj som gav mig en så fin dag! Älskar er!
´
´
´
´
Bara glad idag

2 kommentarer:

  1. det va så lite så, va bara roligt att komma ut lite :) älskar dig med!

    SvaraRadera
  2. Hej Lisbeth!

    Tack för inlägget och grattis i efterskott till födelsedagen!

    Ja härliga dagar har det varit och fler kommer hoppas jag:-). Hugo , ja han är världens klokaste, goaste och snällaste vovve som finns:-)). Lite busig ibland, men det får man ju vara när man är tonåring, eller hur?

    Förstår att det är mycket med huset och det får ta sin tid, det är ju roligt också. Här skall det bli nytt kök i höst är det tänkt från Ikea blir det nog och då blir det till att tänka till lite:-)).

    Ha det så gott i sommar alla vovvar och alla övriga i familjen!
    Kramar från Berit och goa pussar från Hugo

    SvaraRadera