söndag 6 september 2009

Datorer, datorer...

Och så har det varit uppehåll i denna blogg igen - inget ovanligt! Tidsbrist, men framför allt datorhaveri beror det på den här gången - igen... Men nu var vi tvungna att köpa en ny, eländes elände! Hoppas denna funkar bättre. Nu har jag lagt in program, letat favoriter, mailadresser och jag vet inte allt. SOm tur är köpte vi en extern hårddisk för ett tag sedan, och jag hade för en månad sedan (!!!) kopierat mina bilder och dokument, tackolov! Nu lär det väl dröja inan allt är på plats igen, men det finns på på ett förhoppningsvis säkert ställe iaf.

Annars är det innebandy, ishockey, renovering och Farmville som gäller just nu. Inte mycket funkar i innebandyn, vi har ingen direkt arbetande styrelse, tyvärr. Velar mest runt och talar om att NU har vi fixat det, för att en eller två dagar ändra det tidigare löftet/beskedet igen. Vet faktiskt inte hur det ska sluta, vi börjar bli lite trötta och ganska stressade i ledargruppen.. Men det ger väl sig, det brukar det göra.

Nu är det iaf dax att krypa till kojs. Har heft en skön dag. Syrran var här och trimmade Citrus, och det blev förståss en fikastund. Linda skrev cv och sökte jobb, vilket inte var helt lätt med sex av sju möjliga jyckar klättrande runt sig.. ;)
I morgon blir det en tidig bitti - Daniel och jag ska på träningsmatch med A-truppen. Hittar ni en Zafira velandes runt ute på Hisingen är det bara vi som letar efter Björlandahallen någonstans ute vid Skra Bro... ;)




Trött, glad och jädrigt värkig idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar