söndag 27 september 2009

Ibland blir jag väldigt arg!

Just nu är jag det. Och anledningen är den här !

Vad menar han? Är det inte spelskickligheten som bestämmer om du ska spela med i landslaget eller inte? Han har uttalat sig underligt förut, den gode Per Johansson landslagsledare i handboll, men det här är ju fånigt...
Visst kan man censurera sig själv när man bloggar, och man ska nog göra det oxå. Men Annika skrev ju inget som pekande ut en viss person, inga namn nämndes. Att handbollslandslaget inte fungerade med de lagdelarna som fanns på plats är ju ganska uppenbart. Och Herr Johansson säger ju själv att det var en plattmatch så vad är problemet? Är det bara journalister i tidningar, radio och tv som får ifrågasätta vem som spelar och inte? Jag menar, det kan du ju läsa och höra varje dag om, att lagen inte är rätt uttagna.

Jag hoppas av hela min själ och av hela mitt hjärta att det inte blir några stora konsekvenser för Annika. Och får det det, så är det inte Annika det är fel på, utan en landslagsledning som lever i fel årtionde. För vi har faktiskt yttrandefrihet i Sverige. Och jag hoppas att landslagsledningen i handboll är så kompetenta och kloka att de tar ut laget efter spelskicklighet och kunnande, och inte efter utseende och krökta nackar..




Klorna ute idag

1 kommentar: