tisdag 25 januari 2011

Egentligen ett långt inlägg

Egentligen har jag väldigt mycket som jag vill ventilera.

Det handlar om...

..den sköna julen som vi firade här hemma. Mamma och yngsta systern Anneli kom hit, och vi hade det väldigt mysigt, utan all julstress. Thomas jobbade, tråkigt nog. Marianne tittade också in en av dagarna

..nyår som firades med bästa kompisen Anne och min familj

..världens underbaraste familj, som verkligen stöttar och bryr sig när min kropp inte orkar

..innebandycupen som gick av stapeln under Trettonhelgen

..funderingar runt ev viktminskning och rökslut

..tankar om bloggar jag följer, hur starka människor är när de behöver

..en viss avundsjuka när jag ser hur väl en del av dessa bloggare, t.e.x  Ulrika, Annika, mymlan och Abbes pappa uttrycker sig, och hittar så bra sätt att berätta sina historier på. Önskar att jag kunde formulera mina tankar så

..hur glad jag är att vi vågade ta steget när det gällde köpet av Huset

..att Thomas börjat jobba dagtid, för första gången någonsin. Nu får vi fira helger tillsammans för första gången

..hur skönt det skulle vara om det var slutet av april nu, och våren knackat på dörren

Men ska jag laga middag nu, så det får vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar