fredag 17 juni 2011

Livet från den ljusa sidan

Lite fler studentbilder kommer här. Det har gått en vecka och vi har väl börjat att hämta oss nu, tom Daniel :)


Daniel och Alexander kl 7.15 på morgonen...

Utspring med obligatorisk gruppkram och hysterisk ljudnivå!

Mina vackra ongar, och vid sidan står mina goa pappa

Sonen och jag

Daniel och världens goaste mentor, Silvia

 Peter, Daniel och Isak - märks innebandyanknytningen??? ;)

Pappa och Daniel. Tänk så många kort jag fick på sonen denna dag! :)

 Tjocka släkten i trädgården

 Ronny och Thomas hittade förstås den svalaste platsen..

 Sötaste kusinerna!! Maria, Alice o Linda



3 kommentarer:

  1. Krama de alla! ;)18 juni 2011 kl. 18:57

    Fan, vilka fina ongar du har! ;)

    SvaraRadera
  2. Det var jättetrevligt, Lisbeth!

    Ännu mer kramar till er! ;)

    SvaraRadera
  3. Till "Krama de alla! ;)"
    Om du talar om vem du är, kan jag visst göra det, annars får det vara.. ;)

    SvaraRadera