söndag 11 maj 2014

Ett jättekliv för mig

I kväll blev det officiellt.
Nu fortsätter jag i Partille Innebandy!
Jag kommer att fungera som lagledare och serviceperson runt A-laget.
Ledargruppen känns jättebra, och klubben väl fungerande.
Laget ska jag träffa på tisdag, det verkar bli en go trupp.
Det känns väldigt roligt och spännande, och tack Ulf för de fantastiska orden!
Det blir banne mig inte lätt att leva upp till er tro på mig!

Ni kan läsa HÄR om det. Klicka på rubriken så kommer ni vidare och får se de fina orden Ulf A, ordförande i Pibs, har skrivit om mig. De gör mig ju inte mindre nervös för uppgiften och jag hoppas att klubben kommer att behålla den åsikten om mig.
Jag kommer att göra allt för att det ska bli så.



Ledargruppen runt Pibs A-lag, Fredrik, Robert, Johanna och jag.
Sedan finns fotografen - sportchefen Marcus.

Jag lämnar Frölunda IBK efter en väldig massa år.
Ett jättesvårt beslut, som gett mycket vånda.
Men det var tvunget av olika anledningar.
Tankarna runt detta vill jag inte skriva om här, utan håller för mig själv.
Tack o lov finns ju vännerna kvar :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och koppla av en stund.
Och begrunda det faktum att en ny våg ska införskaffas..
Att jag varit sängbunden ett par månader i vinter syns ganska tydligt.
Det har blivit väldigt mycket mer av mig...

6 kommentarer:

  1. Inga problem att leva upp till Ulfs skrivna ord. Var bara dig själv - så är det klart! :-)
    Lycka till <3

    SvaraRadera
  2. Grattis!!
    Och ärligt talat så behöver de nog en ny kamera i Partille för så här ser du inte riktigt ut normalt sett. Även om varken du eller jag är magra nuförtiden! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puh! Tack syrran xD
      Frågade Mackan varför han satte vidvinkelobjektivet bara på mig, men han förstod nog inte vad jag menade xD
      Det är vi inte, men å andra sidan är vi inte rynkiga heller :D
      Kram ♥

      Radera