torsdag 16 april 2015

Lycka kan vara att klättra på en trappstege

För 1 år och 5 månader sedan väntade jag fortfarande på operationen. Då trodde jag inte att jag någon gång skulle kunna gå riktigt igen. Att mina nya höftleder skulle fungera. Att jag skulle kunna ta ett steg som var längre än 15 cm igen.
Jag trodde inte att jag skulle kunna komma över en innebandysarg. Och definitivt inte att jag skulle kunna klättra upp på en trappstege och måla taket i en garderob. 
Men det kan jag. 
Det är stort.
Och jäääklar vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon! xD

Med andra ord: renoveringen av Lindas nya lägenhet rullar på. Idag har Thomas, Linda och jag målat klart det mesta av det vi skulle göra, målaren ska göra färdigt kök, sovrum och förhoppningsvis badrum. I morgon kommer golvläggaren, och sedan hoppas jag elektrikern dyker upp snart också. Kakelsättaren skulle försöka komma på fredag tror jag, han ska riva kaklet i köket. Det nya kaklet, bänkar och skåpdörrar tar nog ca 6 veckor till.
Massor kvar mao.
På måndag kommer möblerna! 
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar