måndag 11 augusti 2008

Nåja..

Så himla lyckad blev ju inte första OS-matchen kanske. Men nu kan det bara bli bättre, och jag hoppas att ledarna retar A lite till, då lär hon nog hitta målet fler gånger - men det blev iaf två baljor. Tänk så bra det är med ilskepottor ibland, eller hur Ankan ;D

Dippen deppar. Hon får inte slicka sig på såren eller bita av stygnen, stackars hund! För det mesta ligger hon och trycker sig utefter sidan på mig, men ibland rusar hon ner på golvet och smyger runt bakom möblerna eller husse och hoppas att jag inte ska se henne. Dessutom har hon tydligen fått för sig att hon inte kan äta, eller rättare sagt inte STÅ och äta - helst vill hon ligga i soffan och bli matad med sked. Hon har inte fattat att det är i ett bakben hon har ont... ;) Men hon får faktiskt vackert gå till sin matskål. Det är bara yoghurten med tabletterna som hon får på sked, hehe.
Jag skulle nog kunna skriva en tjock roman om Dippen och alla hennes idéer, men jag vågar inte! Ingen skulle tro mig, eller ännu värre: Folk skulle kanske tro det jag skriver. Hugamejen..

I morgon måste jag gå ner och kopiera sidorna till infobladet i brföreningen. Skulle ha gjort det idag, men fick ett ryck och började städa o tvätta. Sedan var jag för trött.. ;)

Saknar ongarna. Dottern har ringt och smsat, det funkar förstås inte så bra med pappan. Vad problemet är, ska jag inte pränta ner här. Men tro mig, jag blir bara så trött - han har inte ändrats någonting på de här 11 åren som gått sedan vi separerade. Och allt är fortfarande mitt fel, även om jag är på andra sidan Europa...




Lycklig över hur bra jag har det idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar