fredag 5 september 2008

Björnslaget!





Den här helgen blir det innebandy för hela slanten! FIBK anordnar en turnering som kallas Björnslaget första helgen i september varje år. Och nu är det dax igen!

Som vanligt sköter vårt lag en plan med sek och sargvakter, och dessutom Informationen ute på Lundbystrand. Kroppen kommer att värka, huvudet snurra och surra, magen protestera mot allt kaffe men det lär bli många roliga timmar!! Och spännande, våra killar spelar ju oxå, förståss!

Dottern är jätteförkyld och har haft en väldigt jobbig tid med sin pappa igen. Jag hoppas att hon den här gången orkar ta beslutet att bo här på heltid, hon rasar ihop, skolan blir lidande och hon blir sjuk varje gång. Men hon är så rädd att han vänder henne ryggen helt och bryter kontakten med henne för gott. Och det är tyvärr en stor risk att han gör det, så det är ett väldigt svårt beslut för henne att ta. Men nu vill tom Sonen att hon ska göra det, han är orolig för henne eftersom hon mår så dåligt. Han säger att för honom är det ok just nu, men blir det värre flyttar han oxå... Jag fattar inte varför Xet håller på så här, han gör ju ungarna så illa... :/

Annars är det väl ganska lugnt. Var på inskrivningsamtal inför nästa veckas operation igår, och det kändes väldigt bra. Har nog aldrig blivit så väl omhändertagen och informerad inför en operation förut! Det verkar vara en väldigt fin avdelning med många trevliga personer i personalen.

Nehej, nu hinner jag inte sitta här längre, ska vara i hallen om två timmar!

Ha en go helg!

Nervös, glad, förväntansfull och irriterad idag

2 kommentarer:

  1. Hörrudu! Nästa helg, är du hemma nåt då eller? För om, så bjussar ja gin mig själv på en fika när det passar dig. :)

    SvaraRadera
  2. Det låter hur bra som helst, fast jag är kanske inte så rörlig... Haha, fast det är jag ju inte i vanliga fall heller, så det spelar ju ingen roll... ;D
    Ring mig när det passar, mej passar det hela tiden!!!
    *kramen*
    :D

    SvaraRadera