lördag 20 september 2008

Hmm, det börjar inte bra!



Jaha, nu var det dax igen för regelbundet spring till Scandinavium! Och inte började det så bra, tredje förlusten av tre möjliga... :(

Men jag satt och läste programbladet, och då börjar man ju att fundera lite. Jag tror att det var nio(!) debutanter och åtta (!) som spelat en säsong i Frölunda i år. Om man räknar med Acke, som är kvar tillfälligt, är det nog bara sex som spelat två säsonger eller mer i laget. Tror inte siffrorna stämmer helt, men det gör ju att man får lite mer tålamod. Eftersom ledartruppen är ny oxå (jaja, Janne K är tillbaka, men det är nog bara fem spelare eller något som fanns i laget när han var här sist) kan det nog behövas lite tid, innan spelet sitter...

Jag tror fortfarande att de når final denna säsongen!!! :D

Är fortfarande vansinnigt trött, så utflykten idag tog slut på mig. Ska lägga mig i soffan en stund innan hundarnas kvällspromenad

'

Sanslöst roligt med hockey trots allt idag

'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar