fredag 11 februari 2011

Torsdag igen..

Väder har vi, det kan man ju konstatera. Kallt, vått, snö och regn, blåst.. Brrr, nu vill jag ha vår!

Såg att det var en vecka sedan jag uppdaterade, och även idag har jag städat, lite grundligare bara. Halkat runt med hundarna (som tackolov inte heller gillar vädret, de vill vända och gå hem när de gjort det de behöver..), tvättat och handlat har också hunnits med. Händelsefattigt, men ganska skönt!

Läste ikväll att Mubarak inte tänker avgå. Tror inte någon är förvånad, en diktator som avgår för att folket vill? Knappast. Hoppas att det inte blir för illa i Egypten nu, att inte det blir för blodigt. Just nu verkar det ju som militären står på folkets sida, men räcker det? Egoist som jag är, är jag tacksam för att Linda inte hann börja jobba därnere. Hoppas hennes vänner klarar sig bra...

I morgonkväll är det match igen. A-laget spelar, och om känslan från träningarna står sig, kommer vi att mosa Backadalen! Hoppas det, vi har haft lite tungt det sista. Vi får inte tappa nu, då klarar vi oss inte till kvalet så det gäller att killarna kör för fullt. Det hade ju varit helt ok att gå upp i ettan.. ;)

Nej, det får bli en tidig kväll, kroppen värker lite mer än vanligt. Ska upp till sjukgymnasten i morgon, tänkte promenera om det inte är för halt. Får nog lite skäll då - ska inte gå i backar just nu. Men vi bor ju uppe på ett berg, så det är svårt att undvika... ;)

Go' natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar