måndag 8 augusti 2011

Semester :)

Nu har vi semester! Eller ja, som Thomas upplyste mig - han har semester, jag ska passa upp.. ;)
Hursomhelst, han är ledig och jag vilar och det är jätteskönt!

Är väldigt dålig på att uppdatera, men har inte haft något att skriva om egentligen. Allt är bra, vi är friska o krya hela gänget. Har en skön, slapp sommar :)

Försäsongsträningen har börjat, så nu är det träningar 3 ggr i veckan, och mycket dator, tfn och olika listor. Planering för Björnslaget är också i full gång :)
Linda har haft en projektanställning på AF i sommar, nu har hon ledigt en vecka och sedan blir det komvux hela hösten. Daniel har fått jobb på en krog, Parken, som "nisse" och trivs väldigt bra med det. Just nu har det varit två kvällar/nätter i veckan men det verkar som det blir mer nu när semestrarna tar slut.
Själv har jag kommit in i en bokslukarperiod igen. Det enda som sätter stopp just nu är att jag har slut på olästa böcker.. ;) Så det blir en del surfande, läser massor av bloggar: roliga bloggar, tänkvärda bloggar, sorgliga bloggar och bloggar av alla de slag. Jag har ju några favoriter, väldigt personliga sådana, skrivna av människor som jag av olika anledningar har fastnat för. Är i vanliga fall inte så mycket för de där superstora trendbloggarna, men det finns en som kanske inte är trendig, men stor som ni bara måste gå in på. Det är den roligaste krönika/blogg/eller något jag läst - Fredrik Backman  Den går inte att beskriva, den måste upplevas! Allt emellan småfniss och skratt så tårarna sprutar utlovas, iaf om ni har samma humor som jag.. ;)
En anna blogg som jag faktiskt hittade idag är skriven av en ung kille. Han har blivit trött på hetsen runt kroppsideal, och gjort en blogg som faktiskt är värld att titta in på: Bodypalace. Ni som känner mig, vet ju att det är inte precis mitt största intresse, men titta in och ge honom stöd för det är han verkligen värld!

Nu börjar min semesterfirande älskling att skruva på sig, han vill nog läsa sportsidorna på datorn ;)
Och jag får väl fixa lite middag..
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar