lördag 21 juli 2012

Ja just det ja..

Var ju på Frölunda Torg med Linda förra veckan.
Och kom hem med tröjor, jeans, caprijeans, blus, väska och en hög böcker.
Kläderna köpte jag på KappAhl, de har ganska fina kläder i stora storlekar, till skapliga priser. Hade Linda fått bestämma hade det blivit mycket mer än vad jag kom hem med - men jag ville ha lite kvar av mina presentkort till fler böcker ;)

Hittade oxå ett presentkort till Plantagen som jag fick av mamma och Marianne för ett par år sedan. Så häromdagen blev det en ny shoppingrunda. Resultatet blev en solsäng (blommorna var inget vidare på Plantagen) som jag tittat på förut.
Passade på att åka till Blomsterlandet, som ligger alldeles intill, och kom hem med hibiskus, pelargoner, en syrénbuske och funkia. Och det allra bästa av allt, en trädgårdspall. Jag har letat länge efter en sådan här:



Precis en sådan här är det!
När man vänder på den, finns det en mjuk dyna för knäna,
och "benen" är tillräckligt stadiga för att ge bra stöd när man reser sig :)

Så nu har jag tre fina syréner som jag hoppas ska växa upp och skugga bersån om några år, fina funkior som ska pryda gången på baksidan och vackra blommor i fönstret i matrummet.

Får se vad det blir nästa gång.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar