fredag 11 oktober 2013

Vi tar det igen: Det finns en mening..

Det börjar nästan bli lite fånigt nu.
Listan med saker som ska hända innan det nya operationsdatumet den 27/11 bara växer.

Allt det här har ramlat in på en vecka  - efter att beskedet om den flyttade operationen kom:
Daniel har fått lägenhet och får nycklarna den 1/11. Det lär ju vara en hel del som ska göras innan dess..
Linda har de senaste dagarna fått kallelse till Gottfrieskliniken (28/10), titthålsoperation på Sahlgrenska inkl inskrivningssamtal (5+7/11) och reumatologen den 19/11 Tror att lyckan vänder för henne nu - inte en enda dubbelbokning ;)
Och så Annelis MR på Sahlgrenska den 27/10..
Tur att mina egna läkarbesök är klara, och att jag inte har något annat inplanerat för resten av tiden lär nog gå åt till vila..

Jag skulle egentligen legat nyopererad på Mölndal nu.
Det var nog bra att det inte blev så.
Min mamma är ganska rakt på sak. Hon sa: Du skulle döööööö om du hade legat där nu!
Svärmor sa: Det hade blivit väldigt jobbigt för dig att ligga där när allt detta händer!
Thomas och Daniel säger inte så mycket, men blickarna talar ganska högt ;)
Vad Linda sa tänker jag inte skriva, men det var väldigt målande och vältaligt.. xD
Och de har rätt allihop. Jag hade verkligen inte velat missa något av det.
För vi har verkligen väntat länge på detta!!  :)

Nu kommer  jag verkligen att kunna koppla av efter operationen.
Kanske.

Förövrigt var jag på innebandy igår. Tittade på mina killar när de vann över Partille Div2 med 6-4. Otroligt go vinst, men en lite mysko känsla eftersom jag har goa vänner/killar i båda lagen, tom en av domarna är en av "mina" gamla spelare. Dessutom kom ett gäng av Partilles allsvenska lag in på läktaren efter halva matchen. 2/3-delar av dem var också gamla frölundakillar...
Tror att det är sista matchen jag kommer att gå på den här säsongen, för jag får väldigt ont av att sitta så länge på de hårda stolarna. Därför var det extra roligt att så många av mina killar var där.

Vilken höst det här kommer att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar