fredag 30 november 2018

Kallt

Nu har vi haft den första köldknäppen, isch! Skrapa bilrutor, huttra och frysar är inget som jag är så himla förtjust. Men det är ju bara början...



 Imorgon ska Linda och jag ut och handla nya ljusslingor, och lite annat smått och gott. Även om jag inte gillar vintern, älskar jag alla ljus, röda gardiner och lyktor som man plockar fram nu vid advent. Det känns genast så mycket mer ombonat och varmt.


Den här texten har jag sett några gånger nu. Har försökt att hitta författaren utan att lyckas. Men orden skulle kunna vara skrivna av mig, om mig. Det är precis så här jag känner, och försöker vara.

Har ni tröttnat på bilder av Ella, så blir ni inte så glada nu. Men hon är så rolig, och ger oss inte bara gråa hur pga sin ängslan och sitt skällande - utan massor av glada skratt och fniss.
Som typ det här. Hon låg och sov på det här sättet i 20 minuter..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar