söndag 10 februari 2019

Snön borta

Nu har det regnat i massor och på tvären i ett par dagar så nu är snön helt borta. Lite skönt, men samtidigt trist eftersom det blir så kletigt och mörkt. Det lär väl kommer mer, då får man hoppas att snöröjningen funkar bättre.

Veckan har varit intensiv, men jag har varit tvungen att vila lite också. Kroppen vill inte riktigt som jag vill, väldigt frustrerande. Kanske beror det på att jag - håll i er! - har varit upp vid 7-tiden tre dagar i rad, och vid 9 igår! För någon som i vanliga fall käkar frukost kl 11 är det ju mittinatten... 😂

Åkte till Varberg och servade i bilen i torsdags, och fick gofika hos mamma som vanligt. Mysigt, och inga problem med bilen Skönt!

Igår var det match, och tyvärr var det vi som fick bita i gräset. Kanske berodde det på att flera killar kände sig krassliga, vi får se hur det går i veckan..

Drömmer om sommaren gör man ju. Jag hittade den här häromdagen, den är från mitten av 70-talet, precis när jag jobbade i kiosken på flygklubben i Varberg. Sålde godis och glass i massor och fick träna på huvudräkning. Det var inte alldeles lätt, räkna ihop en Zoom, en Hurra och en 88 snabbt - UTAN miniräknare.. 😃





4 kommentarer: