lördag 18 januari 2020

Snabbis

Jodå, jag mår bra.
Men det är verkligen ett högre tempo den här veckan än vad jag egentligen orkar.

Plockade ner julen i slutet av förra veckan - det blir lite tråkigt.
I lördags åkte vi till Hässleholm och fick med oss tre poäng hem.
Uschligt tidigt, och det tog ett par dag att hämta hem lite krafter.
Då var det dags för att möta Mölndal hemma, förlust.
Jättetungt, men de är större, tyngre, äldre och rutinerade så det var väl rättvist.
Egentligen.
Men det kommer jag inte att säga högt.
Däremellan har vi haft två träningar också.

Linda och jag var och verkligen storhandlade igår, pensionen kom.
Jag har städat, röjt i vitrinskåpet i matrummet, röjt ur frysen i köket och idag gjorde jag kålpudding.
Den blev helt ok, Thomas fick med sig till jobbet och frös in 8 rejäla portioner.

Nu ska jag packa väskan för i morgon, och slappa ihop i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar