lördag 16 september 2023

Fixat

Igår åkte jag till Varberg, mamma skulle få sitt nya abonnemang med telefonen inkopplad via bredband. Det gick hur smidigt som helst.
Rikard från Hemfixarna i Varberg fixade allt snabbt och bra. Nu kan mamma fortsätta att använda sina gamla telefoner, som hon enkelt kan handskas med trots sin tremor. Väldigt skönt!

På hemvägen åkte jag och storhandlade. Förråden var nästan slut. Jag tycker det är skönt att ha torrvaror och annat som håller länge hemma. Jag är ju ingen älskare av att handla, så när jag är iväg blir det inte bara en av varje.. 😉

Idag har det blivit soffhäng, trots att det nästan var sommarkänsla i vinden. Frölunda HC har spelat, och nu kollar vi på eftersändningen av Blåvitts match. Senare blir det finalen i Diamond League, så det är bara idrott för hela slanten här  😁

Jag "sprang på" en konstnär häromdagen på Instagram. Hon målar bla Tanter och Farbröder, blev totalt förälskad!  Marina Sundberg heter hon, kolla hennes alster!  Här finns hon på Instagram.


Ett smakprov, som jag dessutom skriver under på..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar