söndag 1 augusti 2010

Innebandy!

Nu har försäsongen börjat! Två fysträningar och två speldagar har avverkats denna veckan. många av gubbsen är fortfarande borta, men det har varit kul att träffa dem som kom.

Annars rullar det på här hemma. Linda har inte mått så bra, troligtvis har hon fått i sig gluten på något sätt. Hon har haft väldigt ont i magen, deppig och sedan naturligtvis en infektion, den här gången i halsen. Men nu börjar hon äntligen bli frisk igen, min lilla sötis.
Daniel är hemma hos pappa, och ska stanna där till de åker till Tunisien den 11:e. Sedan kommer han äntligen hem igen, saknar honom grymt. Men tackolov träffar jag honom på träningarna. :) Eller ja, vi pratar ju inte speciellt mycket precis, han får vara i fred där.. ;D
Thomas har bara ett byte kvar, sedan är det en hel månads ledighet, härligt. Han håller just nu på med balkongen, och det ser jättefint ut. Själv har jag slipat ner trappräcket och entrédörrer och målat med teakolja. Det blev mycket bättre än jag hoppades på, kul! nu hoppas vi på att det ska blir bra väder på semestern så vi kan måla så många fönster som möjligt.

2 kommentarer:

  1. vi kan ju alltid passa på att måla om min fula bruna vägg också ;D

    SvaraRadera
  2. Tssss, du valde den bruna själv, så du får behålla den ett tag till... ;D

    SvaraRadera