tisdag 14 september 2010

Min namne... ;)


Fick ett hjärtligt skratt när jag läste på A-truppens gästbok idag. Killarna brukar ju slänga lite käft där ibland, och nu stod följande:

"Jag håller fast vid "gamla Bettan" och så kör vi några monsterräddningar till under året gubbar... :) Ses ikväll på träningen, har faktiskt uppdaterat Bettan lite nu..."

Haha, innan jag fattade vad han skrev om, vår nye målvakt..!! Sen dog jag bara, tur att jag har vattenfast mascara! :D Och senare, på träningen, berättade jag att jag hade haft väldigt svårt att låta bli att kommentera inlägget. Han fattade först ingenting, inte förrän en av killarna påminde honom om vad jag heter.. ;)

Egentligen hade jag tänkt att återge lite av helgens begivenhet, men orkar inte. Det har varit Björnslaget, och som vanligt är man helt slut efteråt. men roligt var det iaf! :D

Återkommer en annan dag...

Faktiskt ganska lik "gamla Bettan"... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar