lördag 3 september 2011

Nej men ååh...

Haft en halvjobbig vecka sedan sist. Vaknade upp dagen efter vår utflykt med feber, hosta, snuva och ont i kroppen. Det gick ganska fort över, men värken har stannat kvar. Sover inte, svårt att gå, ja ni vet..
Det är mycket med innebandyn nu, så det har gått ganska tungt de senaste dagarna.

Men igår åkte Thomas och jag till pappa och Elisabeth i Helsingborg. Han har sin sista semestervecka nu, mitt hjärta och brukar vilja hälsa på i Skåne.
Lika mysigt som alltid! När jag passerar Hallandsåsen händer alltid samma sak - av någon anleding känner jag hur trötthet och spänning bara pyser iväg. Varje gång! :) Och att umgås med skåningarna en dag är alltid lika trevligt. De bjöd på lunch på restaurang, och sedan promenerade vi hem för kaffe
Tack för en härlig eftermiddag! :D

När vi kom hem efter en avkopplande bilresa, kröp vi upp i soffan och tittade på fotbollen, Ungern-Sverige. Det blev ju iofs inte så kul..

Och det fortsatte väl inte så himla bra. Inatt har jag vaknat sisädär en gång i halvtimmen med frossa, hosta och halsont. Gick upp efter en timme och fick på mig joggingoverall, filt och täcke, men frös lika mycket ändå. Något lite bättre nu, men blä!!
Nu sitter jag och försöker hitta någon som kan köra till Öckerö istf mig, vi har träningsmatch idag. Och åka kollektivt dit med allt pickochpacke är ingen höjdare. Danel slutade dessutom inte att jobba förrän halv åtta i morse, så han behöver sova så länge som möjligt.

Hm, massor av gnäll idag tror jag! Men det är inte så allvarligt, det går över. Någongång. Kanske.

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar