onsdag 29 februari 2012

Skamligt dålig

Usch, jag är skamligt dålig på att uppdatera bloggen igen. Inte för att det inte händer något, har bara svårt att formulera mig och är uschligt trött.
Efter att jag slutat med de antiinflammatoriska tabletterna är inte livet speciellt skönt att leva. Ont har jag ju alltid, men nu är det faktiskt riktigt jobbigt. Men det är bara 2 veckor kvar till läkartiden, så det är bara att bita ihop. Mår ändå bättre för övrigt, världen snurrar inte, bubblan har försvunnit och illamåendet, magontet och huvudvärken har nästan försvunnit. Och beröringskänsligheten och värken i lederna har blivit en aning bättre. Lite otäckt att man får så många biverkningar och inte förstår det, trots att jag är så vaken för det pga läkemedelsallergierna..

Kvällen tillbringades för ovanlighetens skull inte i Kultan utan faktiskt på en av mina gamla arbetsplatser ! Numera finns det inte bara bussar i Bussgaraget i Majorna - även en gocartbana :)
Och dit drog vi med nästan hela A-laget, de behövde tänka på något annat än innebandy. En väldigt lyckad kväll, även om jag fick stå vid sidan om som den panelhöna jag är. Nu var det ju inte handväskor jag passade utan mobiltelefoner.. ;)
Avundsjuk var jag, men vågar ju inte riskera nacken.
Killarna körde som de tokar och vinnarskallar de är, och jag fick många goa garv


En dålig bild på ett väldigt gott gäng
Men varför måste de se så tjuriga ut?
De hade sekunderna innan hojtat och tjoat ganska friskt :)
Och det var INTE jag som tog fotot..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar