måndag 15 december 2014

Hamster med påssjuka


Så här såg jag ut i morse,  och med tanke på hur ont det gjorde fick det bli ett akut besök hos tandläkaren. Lite sned och svullen..
Inte oväntat,  för han förvarnade för någon månad sedan att den måste bort. Den blev skadad när jag intuberades vid operationen förra året. Men iom att jag har mina fina proteser måste jag få antibiotikaprofylax innan jag drar ut tänder och det hade jag förberett för.
Så skakande som ett asplöv tog jag plats och efter visst besvär fick Johan ut tandeländet.
Lite ont gör det ju allt,  och soppa blev det till middag men det blir ju bättre i morgon. Hoppas jag..

Vägdag i morgon. Tror inte jag har gått ner för det har varit två dagar på Scandinavium och Innebandy - VM denna veckan. Lite slarv med mat och en del choklad blev det ju.. :)
Men det får det vara värt. Anne bjöd mig på en heldag där vi fick Sverige slita sig till ett härligt guld!
Tack för en jättetrevlig dag,  goaste vän! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar