lördag 6 december 2014

Så kan man ju göra

Och så var det det här med att beställa på internet.
Det brukar ju funka bra tänkte Thomas och jag.
Så i söndagsnatt, beställde vi en ny, fin frys som ska stå i källaren.
Jag lagar ju mycket storkok, och köksfrysen rymmer inte allt jag vill stoppa in.
Vi har pratat om det i flera år, och nu äntligen blev det gjort.
Den kom hem redan i onsdags.
Jättefin!
Och jättestor.
Glömde, tänkte inte, eller jag vet inte vad, att det är mycket begränsade dörröppningar osv ner till källaren. Och att svängrummet vid källartrappan är ännu mer begränsat.
Nu står vår nya, fina och STORA frys i hallen i sitt fina, orörda emballage och väntar på att de ska komma och hämta den igen.

Och i dag ringde jag och beställde ett nytt frysskåp.
Som är 26,5 cm lägre.

Skam den som ger sig
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar