söndag 28 juni 2015

Ajamen

Jag sa ju det!
Efter midsommar kommer värmen.
På tisdag är den här, så himla gott!
Nu hoppas jag den ska stanna ett bra tag :)

Upptäckte att ett inlägg jag gjorde för ett tag sedan gjorde några nära och kära lite bekymrade.
Men jag kan lugna er, det är alldeles ok med mig, är bara trött.
Jag har ju en tendens att glömma mina kroniska skador som jag har förutom min artros. När jag rehabar (eller grejar) tänker jag inte alltid på att jag ska vara försiktig med nacke och rygg. Och att hjärntröttheten också behöver lite omvårdnad. ;)
Men det är inget allvarligt.
Det svåra är ju att ta det lite lugnare, det är så förbenat tråkigt.

Men det gör jag idag.
Just nu soffläge, med datorn i knät och en tegelsten till bok vid sidan om.
Satt ute i bersån en stund, med filt om fötterna och Citrus i knät, men tom hon tyckte det var för kyligt och smet in.

Nu blir det kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar