måndag 21 mars 2016

Så himla gott

Igår blev en väldigt go' dag!
Vi gjorde det "alla" förväntade sig, vann sista matchen och blev seriesegrare. Nu blir det Division 1 nästa säsong! Jätteskönt att det äntligen är klart och att vi fixade det, trots strul som varit på vägen. Det visar bara vilket gott gäng jag varit en del av!
Bilder får komma senare, har inga egna mer än på mitt eget soffmys när jag kom hem. Thomas jobbade, men jag var så slut i skallen, så det var nog lika bra. Telefonsamtalen jag gjorde var nog inte alldeles sammanhängande - jag gjorde dem klokt nog före jag smakade,  för jag somnade i soffan efter ett halvt glas ;)

I glaset är det kall glögg, och jag hade allt en kexchoklad till..
Måste ju fira segern! :D

I dag blev det ens snabbsväng till Varberg för reparation av Gamla Bettan. Hon fick en tvåa på glappande styrled, så det var bara att åka ner till Ärlebo Bil. Inte första gången, och helt säkert inte sista heller. Men det är en väldigt bra verkstad, och när Olof kallar Gamla Bettan för Pärlan, då kommer man ju tillbaka.. :D 
Fick tillbaka bilen besiktigad och klar, så nu ska hon väl hålla ett år till..
Att det blev korvstuvning med makaroner hos mamma under tiden är ju kronan på verket. Så skönt att sitta en stund i lugn och ro och bara prata om ditten och datten :)

Nu är det soffhäng igen, och så blir det nog någon serie från Netflix. Är ganska tagen efter gårdagen fortfarande, för även om jag var säker på att vi skulle fixa vinsten, spänner man ju sig iaf. Nu blir det iaf två veckors "semester" från träningar och sedan en gång i veckan ett tag. Sedan får vi se var jag tar vägen, om jag stannar eller byter lag - har inte bestämt mig ännu. Det blir nog bra vilket som, och Thomas är nöjd om jag hittar på något.. ;)

Fick tag i en bild iaf, kanske inte jättebra kvalité men bildbevis iaf. Fotografen kan möjligtvis vara en man med det stiliga namnet Säll, förnamn Mikael, men jag är inte helt säker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar