tisdag 30 maj 2017

75 års kalas

 Denna underbara person fyllde 75 år i helgen.
Elisabeth, pappas bättre hälft sedan många år.
De bjöd in oss alla till skaldjursbuffé, och vi hade verkligen mycket trevligt.
Mycket god mat (en hummersoppa att dö för, och jag som egentligen inte gillar soppa)
och fantastiskt roligt sällskap. Tråkigt nog kunde inte några vara med, Thomas, David, Anneli och Oscar. Hoppas ni kan komma nästa gång..

Bilderna har Elisabeth, Margit och jag tagit :)

Den vackra jubilaren!

Pappa, Daniel och Karin

Nästan alla mina finaste personer på en och samma bild!
Elisabeth, Pappa, Daniel, Mamma och Linda

Festbordet!

Lisa, Karin och några fler kända ansikten..

Finaste Mamma och Linda

Lisa, Lena, Elisabeth och jag

Festbordet igen!

Linda fick vifta med naglarna så Elisabeth kunde ta kort
Vi har hunnit lite annat också. Det var årets första, riktiga sommardagar i veckan, och då blev det gjort en hel del minsann. Thomas fick fixat balkongen, så nu kan jag gå ut på den utan att känna det som att jag ska ramla ner. Och sedan kom en annan Thomas från ett företag som heter "Vägen ut" och rensade bort vår enorma kombinerade skräp och komposthög. Så himla skönt att äntligen bli av med den!



Och så slutar vi med en Ella-bild.💖😍

2 kommentarer:

  1. Så roligt med en fest tillsammans med de närmaste. En sån där "vägen ut"-firma skulle jag behöva till kolonilotten, där avfallet sedan ett par år nu sitter fast i kompostgallret.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var urtrevligt!
      Det blev faktiskt väldigt bra, får se när fakturan kommer bara ;)
      De stora företagen ger ju sig inte in på sådana småjobb, de lönar sig inte. Men ni kanske har Veteranpoolen eller något liknande hos er?
      Kram!

      Radera