måndag 17 september 2018

Stolt

Jag är så stolt över mina barn! De kämpar båda två, på olika sätt, med olika förutsättningar och olika mål. Men de är starka, kloka, fulla av empati och kärlek.

Daniel och Karin har ju köpt en nybyggd lägenhet i Västra Frölunda. Förhoppningsvis flyttar de in om precis ett år. Karin har börjat plugga och Daniel jobbar hårt på nätterna för att kunna spara så mycket det går till kontantinsatsen. Och så de sliter, de där två! Fantastiska är de!
Nu har Daniel dessutom klarat olika tester till en utbildning han drömt om sedan han var liten. Besked på om han kommer in får han i december. Hur de ska lösa det med bolånen får vi se, men det finns olika varianter.
Stolt över dem är jag, de kommer att klara sig fint! De är kloka och de tar en sak i taget.
Och så är de så himla söta ihop.. 😁


Den här bilden "lånade" jag för längesedan,
tror den är 3 år gammal. Men jag tycker den är så fin! 💗

1 kommentar: