lördag 21 september 2019

Sensommardag

Det har varit en varm, solig och skön dag idag.
Började med kaffe i beråsn, sedan fick det bli en snabbtvätt av golven, två maskiner tvätt och sedan iväg på sista träningsmatchen innan serien börjar.

Första förlusten för den här säsongen, men det var anledningen som gör mig riktigt ilsken. Inställningen var verkligen inget vidare, vare sig från coach eller vissa av mina spelare. Hade det varit "en vanlig dag på jobbet", hade vi vunnit lätt. Men då får man lägga det dåliga humöret och gnället utanför hallen oh lägga fokus på rätt grejor.
Tror jag glömmer den snabbt.

Trevligare var det att jag fick en snabbdate med Linda, vi åkte och handlade lite på Kvantum. En mysig stund, med ett antal goa garv..

Kvällen har tillbringats i soffan med go gubbe och kelsjuka hundar. Frölunda vann, Blåvitt vann, jag har ätit en god räksallad.

Livet är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar