söndag 3 november 2019

Älskar innebandy

I dag sitter jag hes och lite rådbråkad hemma i soffan.
Har just ätit middag, och vi slöar framför tv'n, väldigt skönt.

Igår spelade vi den där matchen som betydde så oerhört mycket, mot ett lag som som vi har haft väldigt svårt med.
Vi mötte Vara borta, och på pappret skulle det nog käka upp oss. Men jag har en stor tillit till mina killar och vet att de oftast är bäst när vi är underskattade.
Och så blev det igår också. Vår junismålvakt fick spela sin första seriematch, och gjorde det väldigt bra. Laget ställde upp och täckte skott som aldrig förr, jag hojtade och tjoade så rösten gick i falsett efter halva matchen.
Men vi vann med 8-11, vilken skön revansch från plattmatchen vi gjorde i våras.
Älskar verkligen mitt lag, de är riktiga krigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar