söndag 6 februari 2022

Så enkelt

Så enkelt det kan vara ändå.
Om rätt person får frågan, får man ett enkelt, tydligt och bra svar. I fredags ringde en A upp från Göteborgs Energi. Hon berättade att det bara är att ringa det där numret, välja det valet och anmäla att man vill ha gaspannans gasrör pluggat, så fixar de resten.
Där ser man hur viktigt det är med en kundtjänst som fungerar. 
Och som är lättåtkomlig.
Hade de haft det, hade de fått behålla sina kunder...

Thomas har förmodligen fått covid. Han började känna sig dålig i onsdags & torsdag, och i fredags var han ganska dålig. Nu har han hosta, förmodligen feber, är snuvig och har huvudvärk. Hoppas att han blir bra snart, en sjuk man är en väldigt sjuk man.. 💖
Han har bara hunnit med två sprutor, jag tog min tredje före jul - så förhoppningsvis klarar jag mig. Vem vet, jag har kanske redan haft det. Känt mig lite diffust småkrasslig av och till sedan nyår, men inget bryter ut. Nu är jag mest trött.

Igår åkte laget på säsongens sista långresa. Vi mötte seriens i särklass bästa lag IBK Lund Elit. De kommer troligen att spela i allsvenska nästa år, de är verkligen duktiga. De har också en väldigt bra organisation, deras damlag spelar i SSL


Precis som vi, saknade de de bästa spelarna pga sjukdom och skador. Det, tillsammans med att våra spelare gjorde säsongens bästa insats, både på plan och på bänken, gjorde att vi faktiskt nästan klarade att ta poäng. Det blev en jättejämn match som Lund avgjorde i slutminuten.
Så stolt över våra killar, som verkligen slog ur underläge.
Det blev en lång, lång dag, men rolig!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar