söndag 13 februari 2022

Snabba ryck

 Det blir snabba ryck i vårt byte av värmesystem. Förra veckan tackade vi ja till offerten - i morgon kommer både Göteborg Energi och Green Peak och plockar ner gaspannan och sätter in luft/vatten värmepump.
Det ska bli väldigt skönt, och spännande att se vad vår totalkostnad blir varje månad i fortsättningen.

Vi spelade match idag, den lägger vi dock till handlingarna utan stora åthävor.
Det var inte bra, anledningarna är många och vi har en del att jobba på...

Nu ska jag vila en stund innan jag tar natten, fixa dosetten och kanske se om jag kan lura Thomas att kolla på en film. Är ganska trött, allergi och astma har satt in ett ryck, så flåset är inget vidare.
Efter matchen tog jag och Linda en fika, jag köpte med mig semlor hem. Kvantum Munkebäck säljer gluten- och laktosfria semlor, som Linda säger är jättegoda. 
Efter hon åkt hem gick jag ner och röjde undan i källaren inför i morgon, vek undan tvätt och flyttade sådant som stod i vägen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar