lördag 21 november 2009

Nästan sol ute!

Minsann! Solen orkar nästan putta bort molnen, och det är 11 grader ute. Jätteskönt!

Har just nu sex hundar hemma, livat och glatt mao. Syrran är på kurs hela helgen. Tackolov (förlåt syrran!) kunde Rollo vara hos sin bror i helgen. Han är världens goaste tonårscairn, men han är ju just det - tonåring med alla de upptåg och uppfinningsrika hyss en sådan kan hitta på. Och nu när vi fixar matrum och hall, med renoveringstapet, slipdamm, isolering penslar, färg och allsköns bråte som tex skor framme hade det varit något jobbigt att ha honom här...
Men älskar honom gör vi, väldigt mycket... :)

Ikväll är det match i Kungälv för P92, i morgon för Div 6 i Önneredsskolan och JAS samtidigt i Kultan. Inga fritidsbeskymmer här inte. Ska försöka ragga lite föräldrar som kan hjälpa Maria på Div 6 matchen, jag måste ju vara i seket på Jasen.
Daniel ska värma lite på matchen idag, så får vi se hur han känner. Han säger att han inte har ont, men han har ju inte sprungit något denna veckan. Vi får väl se. Det blir i vilket fall inte många byten idag, han har ju inte tränat ännu.

Hade en väldigt rolig stund på FB-chatten igår kväll. Trasslis, en av mina allra första vänner på nätet, dök upp igår och vi började snacka renovering. Haha, hon och hennes sambo köpte en skånelänga förra året, och jag kan väl säga att de har lite mer än vi att göra. En kul stund fick jag också när jag läste hennes blogg om renoveringen - många igenkännande fnitter blev det.

Nu är det dax för dusch och middag. Men vad det blir för mat har jag ingen aning om - som vanligt... ;)




Hostig, trött och på strålande humör idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar