torsdag 19 november 2009

Regn, regn, regn

Som det regnat idag, fast det vet ni ju redan.. Och jag vet inte var mina gummistövlar är, kanske försvann de i flytten. Och regnkläderna, hm, undrar var vi lade dem, nu när vi började riva i hallen...? Jaja, tur att jag har mer än ett par jeans! ;)

Gillar inte hösten, mörkt och grått och svart och blött och dystert. Skiner solen, så är det lika illa, då syns ju allt dammet...

Och sådana här dagar är det väl kanske inte det allra roligaste att gå ut med fyra små raggsockor. Pälsen blir liksom inte torr när man torkar dem, det märks när de skakar sig efter dusten med handduken! :)

Det blev ingen IKEA, får ta det i morgon. Det blev hundpassning, Fred kom hem efter två veckors exil hos syrran, fortsatt målning av snickerier i matrummet och hallen, strömmingsflundra och potmos till middag och ett trevligt möte med Maria, Mikael och Jens för att försöka planera de närmaste två veckornas träningar och matcher. Vi har 7 matcher och 5 träningar på 11 dagar, lite knepigt att få ihop eftersom vi alla har dagar som vi inte kan komma. Men jag tror det kommer att funka nu.

Som sagt, IKEA i morgon. Ska titta på en ny golvlampa (den gamla har fått glapp i en kontakt), klädhångare till hallen och kryddinsats till en kökslåda. Hoppas jag inte hittar något mer! ;)
Efter det ska jag hämta Linda, och så får det bli Maxi eller Kvantum, skafferiet behöver laddas nu när ongarna kommer hem.




Frusen idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar