lördag 5 juni 2010

Inte mycket blir skrivet!

Just handlar mina dagar och kvällar mest om valparna. Tänk att de ska ta så mycket tid! Nu är vi uppe i fem mål mat om dagen, förutom snuttandet på Citrus. De vill väldigt mycket nu, så vi tackar och bockar för det fina vädret, så de kan springa i trädgården och trötta ut sig. :) Idag fyller de sex veckor, och är söta som socker alla fyra.
Veckan som kommer får vi lägga ut en annons, har ju fått ett återbud så vi har har en hane kvar. Hoppas det kommer en lämplig köpare, vi vill inte ha någon kvar. Men det kommer bli tufft att lämna dem, de är så ljuvliga.

Annars är det lugnt och skönt. Innebandyn har sommarlov, även om jag har aktivitetskorten kvar att göra. :/ Vi har tagit lite semester från renoveringen oxå, dels är vi väldigt trötta, och dels funkar det inte nu när valparna tar så stor del av dagarna. Men jag klagar inte, livet är skönt! :D

Linda och jag har haft en mysig dag, Marianne och David var här en stund. Sedan fixade jag renskavsgryta som vi avnjöt, kanske lite väl mycket bara... Tre timmar och en hundpromenad senare, känns magen fortfarande som den har fyra hörn ;)

I morgon ska vi på kalas hos Thomas bror, vi ska fira min goa svärmor som fyller år på måndag. Och då får vi med oss Daniel hem, gott! Han har varit hos sin pappa i två veckor, och jag saknar honom.

Nu är det dax för en kopp kaffe! :)




Njuter av livet idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar