söndag 6 juni 2010

Mår gott!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och mår väldigt bra! Vi har varit på kalas ikväll, med väldigt mycket god mat och trevligt sällskap! :)
Fick med oss Daniel hem, skönt! Saknar honom när han är borta så länge. Även om han mest sitter i El Grotto när han är här och spela WOW eller CS.. ;)

Håller på att leta efter en dvd-skiva som jag brände i höstas. Den innehåller en massa foton från året som gått, men jag hittar den inte någonstans. Får nog gå upp på vinden och börja rota, den kanske har hamnat där.. Kanske finns mina glasögon där oxå? Det där med att "den lägger jag där så vet jag var jag har den" funkar väldigt dåligt. Det enda som är säkert med den mindre intelligenta frasen är att jag garanterat inte hitter prylen ifråga på länge!

Får väl vara glad att jag nästan aldrig hittar nycklarna i kylen längre iaf.. ;)




Myser idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar