tisdag 12 juni 2012

300!

Det här är tydligen mitt 300:e inlägg. Inte så värst många per år, men det får räcka. Har ju inte det mest händelserika liv man kan tänka sig. Och det passar ju iofs mig ganska bra ;)

Fick sms från Kiev i dag. Ord som grymt, gött, segt, fest, skitbra, varmt, alla trivs som fan förekom flitigt. Segt i positiv bemärkelse - de är sega för de har festat varje dag.. ;)
Och jag misstänker att Daniel kommer vara mer än seg när han kommer hem, det är ju mer än en vecka kvar med festande :)  Campen är tydligen väldigt bra, förutom maten som tydligen "suger". Men det finns många bra ställen inne i stan, så det går ingen nöd på dem. Kan tänka mig att det är kanon, 30 gr varmt, mitt i centrum, flera tusen festande svenskar och allt tillrättalagt för dem. Härligt, och det är inte utan att man är lite avundsjuk.

Vad annat? Ja, Thomas har varit och handlat korrugerad plåt, så nu ska det blli tak på bersån igen - skönt. Saknar att kunna sitta där när det regnar, det är så mysigt. Brukar ta med mig filt, kuddar och en bok och gosa till det. Men det funkar inte utan tak när sommaren är som den är för tillfället.

Dax för kaffe och sedan sängen!

Hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar