måndag 15 oktober 2012

Tja

Alltså, det går ju lite som vi tänkte i laget. Inte så bra precis. Åkte på bonk med 14-1 i lördags mot Partille.
Inte oväntat, men siffrorna blev väl i största laget. Ju.

Bara att hugga i till helgen igen. Då är det Pixbo hemma.
Och då vinner vi
Japp

Får glädja mig med B-laget istället, de har vunnit sina matcher och det är grymt.

Och i morgon ska jag till tandläkaren - usch!!!

Och jag vill verkligen inte ha ont mer nu. Är enormt frustrerad för tillfället över att det har stannat upp på träningen. Fick ryggskott för två veckor sedan och det förstörde mycket av det jag tränat upp under de senaste månaderna. Skit också. Orkar inte alls lika mycket som jag gjorde innan ryggen pajade.
Får väl hoppas att det vänder snart igen. Väldigt snart.

Surkart idag, ska bättra mig
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar