torsdag 6 december 2012

Inga bilder

Letade efter en bild att pryda bloggen med, men det blir inget med det. Inser hur dålig jag varit med fotograferandet de senaste åren - sista är uruselt.
Får väl försöka ändra på det - har just börjat lära mig det där med Instagram.. Kanske det kan pigga upp den här ganska tråkiga bloggen lite ;)

Annars? Tja, pappa och Elisabeth är nu på varmare breddgrader, gissa om man är avundsjuk. Kanske vi kommer att kunna göra så så småningom också, bo borta under vintern. Inte så dumt, kanske?

Daniel jobbar för fullt och har tagit time out från innebandyn. Ja, iaf div 1 - han leker i ett korpenlag som hans tränare dragit igång. Hoppas han kommer tillbaka, han behövs verkligen i laget..

Linda kämpar på. Förhoppningsvis kommer Mag/tarm på Sahlgrenska kunna hjälpa henne. Utredningen är på gång och det är mycket som planeras.
Den här lille busen gör mycket för Linda! Melvin är glad liten skit som får vem som helst på gott humör..
Minsann hittade jag inte en bild iaf - som Linda tagit :)
 
 
Själv har jag ganska mycket med innebandyn. Det har duggat tätt med hemmamatcher, vilket för med sig mer jobb. Idag fick jag ge mig och stanna hemma från träningen, har ¤%#(/&% ont just nu. Tappat lite sugen när det gäller egenträningen också. Fick ju ett bakslag efter ett ryggskott i början av hösten följt av en feberinfektion, och nu har jag bedrövligt svårt att komma tillbaka där jag var. Viktnedgången är borta, och värken värre än någonsin. Fick dessutom höra i förra veckan att jag nog inte får träna mer på egenträningen efter nyår. Ett bakslag, för jag behöver hjälpen av sjukgymnasten för att klara det här. Får försöka hemma, men det blir ju inte alls detsamma..
Lite trött på det mesta, men är glad att jag har familjen. Förstår inte att de inte tröttnar på mig, och är oändligt tacksam för att de finns!
 
Nu hoppas jag att det ska komma lite paket i brevlådan i morgon: Hittade min gamla kärlek Sun Moon Star, en parfym från Lagerfeld som jag inte fått tag i på elva, tolv år :) Beställde den från Parfym.se och om jag har lite tur kommer den i morgon. Beställde också ett vintertäcke till Ditte, efter sista trimningen blev pälsen lite tunn och nu fryser hon. Det är nog första gången det har hänt..
Sist men inte minst så är jag uttagen som Buzzador för Dove. Det ska bli spännande, några av produkterna har jag inte testat. Så nu funderar jag på vem som ska få glädjen att prova tillsammans med mig :)
 

 
 
Hittade visst bilder iaf..
Sov gott :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar