onsdag 19 november 2014

Soffhäng

Nu lutar jag mig tillbaka i soffan efter en rolig eftermiddag med Linda och Mona (svärmor). Mona flyttar till sin nyrenoverade lägenhet på söndag, och hon behövde bla handla ny  TV med tillbehör. Så vi åkte iväg till Elgiganten där TV, soundbar och DVD inhandlades. Det råkade åka med en telefon och en ny mikro på vägen också.
Sedan blev det spontanbesök på IKEA. Mona bjöd på middag och där rök alla bonuspoängen i en farlig fart: Ugnsbakad lax med grönsakstimbal, kokta morötter och någon slags sås är väl ok, men så blev det ju Lingondricka och morotskaka också..
Gott var det iaf :)
Jag fick handlat ett nytt lager med blockljus, så nu kan jag elda varje kväll igen!

Benen fick sig en rejäl duvning, för jag glömde käppen hemma. Efter en stund på IKEA fick det bli kundvagnsrollator, men det har gått förvånansvärt bra. Får se hur det känns i morgon, det ska bli spännande.

I morgon är det match mot Floda hemma i Partillebohallen. Jag hoppas vi kan tvåla till dem, det är ett rutinerat lag som går som tåget i serien. Våra unga killar är väl inte favoriter i den här matchen men jag tror stenhårt på dem. Med rätt fokus och bra nerver kan de slå vilket lag som helst!

Nu ska jag knô lite på Dippen som ligger på mina ömma ben och ta en kopp kaffe.

God kväll! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar