fredag 27 mars 2015

Fin igen

Idag har Linda och jag haft en skön stund på Studio Shape i Sävedalen. Jag fick färg, lite slingor och nästan en decimeter kortare hår. Det hade blivit väldigt långt, så nu blev det en rejäl uppklippning. Jag har ju väldigt mycket hår så det blir faktiskt väldigt varm. Fick dessutom tillbaka alla lockarna - det är nästan lite fånigt så krulligt det blir. Tänk att jag inte hade en enda lock i håret innan jag fick ungarna. Ja, om jag inte permanentade det då förstås!
Linda fick långa, vackra ögonfransar och färgade ögonbrynen. Det blev jättefint!
Tack rara dotter för att du bjöd mig på denna eftermiddag! ♥

Fick också en tid till ombesiktning, så nu är Gamla Bettan klar för ett år till. Väldigt skönt, för vi gillar vår gamla bil. Vi får plats hela familjen - och med alla hundarna. Det är inte illa! Dessutom har vi lagt en förfärlig massa pengar på den nu, och köpa ny - nej, det har vi inte råd med.

Annars blev det en lugn eftermiddag. Thomas jobbar. Tog en sväng med snabeldraken, och nu sitter jag med datorn och Dippen i knä't.

Nu är det snart dags för Linda att hämta nycklarna till nya lägenheten. På onsdag åker vi till satn och kvitterar ut dem, sedan kan jag förmodligen inte köra fort nog tillbaka. Vi har ju bara varit i den i fem minuter, och då var den verkligen belamrad med möbler, det var två bohag i den. Så det ska bli spännande att se hur den egentligen ser ut.
Och sedan blir det en månad med en jääääla massa jobb.
Finns det någon frivillig?
:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar