lördag 26 september 2015

Baciller eller något

Det blev ingen kräftskiva idag. Kände redan igår att näsan var tät, kroppen värkte och skallen också. I morse hade febern kommit. Inte mycket alls,  men eftersom två av de andra gästerna är infektionskänsliga var det bara att ringa återbud.
Trist, för jag hade sett fram emot att träffa allihop.
Men vi fick mysa till det hemma istället, Thomas och jag.  :)


Får se hur det blir med matchen mot Falkenberg i morgon. Vi har en träningsmatch mot dem (som jag väldigt, väldigt gärna vill vinna!!), men som det känns just nu blir det nog inget för mig. 

Det viktigaste är att vi är krya på fredag, då bär det iväg till Helsingborg. Vi ska äntligen hälsa på hos pappa & Elisabeth. Det var jättelänge sedan vi träffades och jag saknar dem så mycket. Och dessutom har de lovat oss landgångar - vi har fått det förut. Jag lovar, det är de godaste landgångar som finns!

Nu ska jag klå lite folk i Wordfued, sedan blir det nog sängen. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar