torsdag 29 september 2016

Tandgaranti

Var hos tandis idag igen, fick två fina kronor insatta - och ett garantibevis i handen!
Blev lite paff, men det är ju bra. Fem års garanti, inte dumt alls :)
Besöket gick bra, klarade mig utan bedövning. Och utan att kana ur stolen. Nu tar det en månad till nästa gång och jag tänker inte tänka på det. Isch.


Jag hämtade den här boken idag. Hade bokat den, så jag säkert skulle få ett exemplar fort nu när den äntligen släpptes. Min store idol, en sådan fantastisk sångare, musikmakare och person. Det ska bli spännande att läsa hans självbiografi!


Nu ska jag se om det finns något ätbart och sedan blir det träning. Match mot mitt gamla Partille på söndag, delade känslor men det ska bli roligt. Tänk om vi överraskar..?
Innan dess ska jag gå och titta på mina partilletjejer på lördag. Var ju bara med dem en månad drygt, men föll pladask för det härliga laget. Förra året krockade nästa alla våra matcher, men i år tror jag att jag ska kunna se några iaf.
Frölunda får jag följa på mobilen ikväll, men så lär det bli många gånger den här säsongen. Också.
Det är värt det, trivs så himla gott i IK Zenith, fantastisk klubb, underbara killar och nu har vi fått ihop en tight ledargrupp som verkligen funkar bra tillsammans. Glada flin och goa skratt blandat med vinnarskallar, driv, känslor och empati. 
Det kan bara bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar