tisdag 8 augusti 2017

Nu är säsongen igång


Första, riktiga träningen för säsongen 2017/18 kördes ikväll. Ett stort gäng killar spelade innebandy av hjärtans lust, och jag satt på golvet, kollade igenom trunken, tjatade med gubbar och hade det bara bra.
Linda passade hundarna för Thomas jobbar, och vi hade en mysig stund sedan. I morgon kommer Mona på besök, alltid lika trevligt.
Det blir nog en lugn dag, har inte hämtat mig riktigt från nackspärren ännu. Ont i hela kroppen och är sjukt trött. Men det blir nog bättre om ett par dagar. Det är priset jag får betala för att kunna röra mig lite mer igen, det är ju på gott och ont det där.

Nu ska jag ta mina fotpussande och kelsjuka hundar med mig och krypa till kojs!


Här ligger vi till bords när vi äter.  Nja, egentligen bara Ella,
som verkar vara en av de allra tröttaste valpar jag mött - iaf när 
det gäller att äta. Sitta eller ligga är det som gäller!!! 😂😍


Ditte och Citrus tycker det är helt otroligt orättvist att de inte får
lika mycket mat som den lilla. De är väldigt snälla och försöker aldrig ta
hennes mat - men tjura kan man ju göra ändå... 💓😍😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar