lördag 28 mars 2020

En gång

Det har varit en utmaning på Facebook den senaste tiden att man ska lägga upp en bild från förr på sig själv. Det har verkligen varit roligt att se alla bilder från förre veckan.. 😉

Jag hade faktiskt ett par i datorn, som jag tom hittade efter en stunds letande.


1980

 Mamma, Marianne, jag & Anneli på La Coupole
i Paris 1981. En underbart rolig, varm resa som mamma bjöd oss på

 Jag tror att detta är julen 1982 hos Mormor och Morfar i det
som sedan blev Thomas och mitt hus. Jag fick den mest förfärliga
klänning man kan tänka sig med tillhörande lika fula guldsandaletter
av Marianne - snacka om att loppiskläder kan göra succé! Vi skrattade
åt det minnet i mång år, och kläderna användes sedan av många på olika maskerader...

Något år senare hemma hos mamma när hon bodde 
på Falkenbergsgatan i Varberg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar