torsdag 3 januari 2008

Minuterna på rätt ställe

Huga, den här helgen gäller det att hålla tungan rätt i mun, och att få minuterna att räcka till. Innebandyturnering med två medverkande lag torsdag till söndag med matcher runt hela stan, My Dog utställningar fredag - lördag, sekretariatbemanning i innebandyturneringen på lördag eftermiddag/kväll, söndagsmiddag hos Svärmor, hämta Dottern i Härryda söndag förmiddag, Frölundamatch på lördag - njäää, det här går nog inte. Har redan insett att jag nog missar matchen mot HV 71... :(
Resten ska jag sy ihop tror jag, med mycket tur, Sambons hjälp och lite fortkörning.

Det har börjat bra idag. Tre innebandymatcher med två lag, Sonens lag vann en (mot Warberg, 4-0)och förlorade en (Kalmar 2-3), men vilken match den sista blev! Mycket bra spelat, mot ett lag som är mycket, mycket bra.
Det andra laget förlorade sin match med 2-8, men spelade övers sin förmåga i första perioden, och lyckades hålla 2-2 i halvlek - mycket bra! Bara att hoppas att resultaten går med killarna i morgon - vinner de sina matcher kanske de slipper att spela kl 8.00 på lördag morgon. Segrarna i varje grupp slipper en utslagsmatch, och spelar först kl 15.00... Sicken morot! :D

Och så lite skryt. Sedan jag kom hem har jag hunnit att göra fördigt aktivitetskorten (ni anar inte vilket pilljobb det är!) och skickat in dem, klarat av ett gäng telefonsamtal, kört en maskin tvätt, lagat ärtsoppa (jaja, på burk!) och pannkaka, planerat och plockat fram för i morgon, ska upp tidigt. Klockan ringer 6.00. Vilket iofs känns nästan som sovmorgon, veterinärbesiktningen börjar inte förrän klockan 8.00, på lördag är den 7.00 - urk!

Så nu ska jag krypa till sängs


Ger mig själv en klapp på axeln idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar